VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY 

ZÁKLADNÍ INFORMACE

Kateřina Grossová / Carmen Gross
IČ 74630377 ( nejsem plátce DPH ) 
sídlem Stratilova 26, 721 00 Ostrava
email:
info.carmengross@gmail.com
telefon: +420 733 250 002
(dále také jen "správce")

provozovatel webových stránek www.carmengross.cz

Správce zpracovává osobní údaje návštěvníků portálu a zákazníků (dále také jen "návštěvník" anebo "subjekt údajů"). 

1. Základní ustanovení

Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb a prodávajícím produktů služby uvedené na www.carmengross.cz
v provozovně salón CARMENGROSS, Stratilova 26, 721 00 Ostrava a kupujícím poskytovaných služeb na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.

2. Objednávka služeb

TERMÍN NÁVŠTĚVY
Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem ( Instagram, WhatsApp, sms ). Objednaný termín se stává závaznou objednávkou.

ZMĚNA TERMÍNU
Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu na proceduru dostavit, informujte mě o tom předem zprávou na Instagram, WhatsApp či sms
nejpozději však 48 hod před zahájením ošetření. 
Pokud Vaši návštěvu nezrušíte s dostatečným předstihem, bude Vám účtováno 50% objednané služby.  Bohužel v tak krátkém časovém úseku už nemám možnost obsadit místo jinou klientkou.

DÁRKOVÝ POUKAZ
Má-li zákazník dárková poukaz na konkrétní službu nebo hodnotu a nedostaví-li se bez omluvy, dárkový poukaz bude považován za vyčerpaný. Je-li dárkový poukaz vystaven na nominální částku, je částka v hodnotě objednané služby odečtena z hodnoty služby. Rozdíl hradí klient. 

Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze po dobu jeho platnosti, která je vyznačena na dárkovém poukazu. Dárkový poukaz je platný pouze po dobu uvedenou na poukazu. Poté pozbývá platnosti a kupující nemá nárok na vrácení zaplacené částky.

Platbu dárkovým poukazem je nutno hlásit při objednání termínu pro ověření platnosti. Pokud zákazník nenahlásí dárkový poukaz předem při objednání nemusí být akceptován pro platbu. Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost. Pokud dárkový poukaz zakoupíte nelze jej směnit zpět za hotovost.

ODMÍTNUTÍ SLUŽBY VČETNĚ UHRAZENÍ TERMÍNU V PLNÉ VÝŠI bez možnosti vrácení peněz a přeobjednání na jiný termín. 

Procedura může být odmítnuta v těchto případech:

  • zákazník trpí kontraindikacemi, které jsou uvedeny u každého ošetření
  • zákazník se dostaví na ošetření v podnapilém stavu nebo pod vlivem návykových látek
  • zákazník se dostaví na ošetření se zdravotními problémy ( včetně oparu ) 
  • zákazník se dostaví na ošetření v nevyhovujícím hygienickém stavu

Osobní věci a cennosti
Provozovatel za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před, během i po proceduře neručí.

3. Ceník

Ceník je k nahlédnutí ve studiu a na webových stránkách provozovatele. Ceny platí pro základní provozní dobu v pracovních dnech od Pondělí do Pátku.
Nejsem plátce DPH.

4. Reklamace služeb

Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává písemně emailem, nebo na adresu provozovatele. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po zákazníkovi. 

Platnost
Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost dne 1.1.2025